Субота, 18.05.2024, 13:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Науково-методична діяльність

Представлення творчих ідей
[ Викачати з сервера (34.5 Kb) ] 29.10.2015, 23:54
«Зроби навчання цікавішим» (представлення творчих педагогічних ідей на засіданні методичного осередку суспільно-гуманітарних дисциплін) Використання відео та музики на уроках англійської мови вчитель англійської мови Данилюк О.О. Діяльність кожної людини пов’язана з великою кількістю психологічних факторів. Психологи стверджують, що використання аудіо та відео матеріалів у навчальному процесі значно покращує кінцеві результати і більше спонукає учнів до комунікативної діяльності. Беручи до уваги зацікавленість учнів засобами масової інформації, які є для них найбільш видовищними та здатними викликати інтерес і підтримувати увагу досить тривалий час, ми таким чином спонукаємо до дії зорові та слухові центри дитини, які в свою чергу, впливають на процес засвоєння та запам’ятовування матеріалу. Доречним є використання аудіоматерілів, фільмів, наприклад, наприкінці семестру, якщо є можливість, добре було б показати фільм або фрагмент, зміст якого близький до вивченої теми. Звичайно, що відеофрагмент повинен бути адаптованим до рівня навчальних досягнень учнів. Після перегляду відео учням обов’язково пропонується виконати різні вправи на відтворення почутого матеріалу: продовжити речення, заповнити пропуски, дібрати синоніми, відповісти на питання, погодитись чи не погодитись з твердженням. Одним з найбільш ефективних способів впливу на почуття і емоції школярів є музика. Сформулюємо методичні переваги пісень у навчанні іноземної мови: - Пісні є засобом розширення лексичного запасу, тому що включають нові слова і вирази. У піснях вже знайома лексика зустрічається у новому оточенні, що допомагає її активізації. У піснях часто зустрічаються імена, власні, географічні назви, реалії країни, поетичні слова. Це сприяє розвитку у школярів почуття мови, знання її стилістичних особливостей; - У піснях краще засвоюються і активізуються граматичні конструкції. У певних методичних посібниках видаються пісні для навчання. Вони написані в сучасному ритмі, супроводжуються текстом з пояснювальними коментарями, а також завданнями (мета яких - перевірка розуміння та обговорення змісту); - Пісні сприяють вдосконаленню навичок іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Розучування і виконання коротких, нескладних пісень з частими повторами допомагають закріпити правильну артикуляцію і вимову звуків, правила фразового наголосу, особливості ритму і т. д.; - Пісні сприяють естетичному вихованню учнів, згуртуванню колективу. Завдяки музиці на уроці створюється сприятливий психологічний клімат, знижується психологічне навантаження, активізується мовна діяльність, підвищується емоційний тонус, підтримується інтерес до вивчення іноземної мови. На уроці іноземної мови пісні найчастіше використовуються: 1) для фонетичної зарядки на початковому етапі уроку; 2) для більш міцного закріплення лексичного та граматичного матеріалу; 3) як свого роду релаксація в середині або в кінці уроку, коли діти втомилися і їм потрібна розрядка, що знімає напругу і відновлює їх працездатність.
Категорія: Науково-методична діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 324 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук