Четвер, 02.05.2024, 10:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

інтегрований урок
05.05.2019, 15:12

Тип уроку: Інтегрований урок з елементами використання лепбука

  • і польська мова), розвиток діалогічного мовлення.

ТЕМА: Lets Get Acquainted! / Zapoznajmy się! / Знайомство

Мета: активізувати лексику теми «Знайомство», вивчати лексичні одиниці емоції, розвивати навички діалогічного мовлення, практикувати учнів у вживанні дієслова «бути» з особами однини і множини, розвивати вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою.

Обладнання: Підручник, роздруківки, слайди для фонетичної розминки, аудіо супровід, лепбук.

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

Вправа “Catch My Smile”, „Złap uśmiech” / Спіймай посмішку

2. Фонетична розминка

Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і промовляє скоромовки, учні читають за вчителем і називають імена, які вони почули в скоромовках.

[p]

Peter Piper picked a peck of pickled peppers.

[s] [S]

I saw Susie sitting in a shoe shine shop.

[b]

Betty Botter had some butter. But she said this butter's bitter.

ż - rz

Leży Jerzy na wieży i nie wierzy, że na wieży leży dużo jeży.

l - ł

Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego

 

3. Повідомлення теми і мети уроку:

  • to meet new friends in English;
  • to learn different emotions;
  • to work in pairs;
  • zapoznać się z nowymi kolegami w Polsce;
  • zastosować czasownik „być” wyrażając swój własny humor;
  • praca w zespołach

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Активізація лексики «Емоції»

 

  • Учні читають текст англійською мовою і називають емоції, які вони розпізнали. Вчитель прикріплює дані емоції на дошку, а завдання учнів – з’єднати їх з картинками і з допомогою вчителя відтренувати їх вживання і прикріпити до відповідної кишеньки лепбука.

It was the first day at school. Tom was happy to meet all his classmates. Some of them were sleepy because it was early in the morning. There were some new students in their class. They didn’t know what to do and looked puzzled. Their teacher Miss Alison was surprised to get so many flowers. Nobody was angry at that day.

  • Учні тренують з допомогою вчителя вживання польською мовою назви різних емоцій і дієслово «бути» з різними особами.

 

- Na swoich biurkach macie smajle. Proszę powiedzieć jaki macie dziś humor?

(Uczniowie za pomocą smajlów i wykorzystania czasownika „być” w czasie teraźniejszym nazywają swoje emocje):

- Jestem optymistyczny,

- Jestem zainteresowana

- Jestem śpiący.

 

- Proszę na karteczkach pomocniczych przypomnić sobie odmianę czasownika „być” w czasie teraźniejszym:

Liczba pojedyncza Liczba mnoga

ja jestem my jesteśmy

ty jesteś wy jesteście

on, jest oni, one

ona, ono

 

- Proszę uzupełnić odpowiednimi formami czasownika „być”:

1) panowie „być” ................ są 7) pan „być” ................. jest

2) ja „być” ................. jestem 8) dziecko „być” ........... jest

3) my „być” ............... jesteśmy 9) ty „być”................ jesteś

4) ona „być” ............... jest 10) one „być” ........... są

5) ono „być” ............... jest 11) pani „być” .......... jest

6) państwo „być” ........ są 12) panie „być” .......... są

 

- Proszę zdania uzupełnić odpowiednimi formami czasownika „być” w czasie teraźniejszym:

1) Czy ty ............. (jesteś) Emma? 6) Czy pan .............. (jest) z Hiszpanii?

2) Gdzie oni ........... ? 7) Dziecko ............... (jest) w domu.

  1. (My) ............ (jesteśmy) w klasie. 8) Czy wy .............. (jesteście) w szkole?
  2. (Ja) ................( jestem) Adam. 9) Czy ona ............. (jest) z Francii?
  3. One ................ (są) tutaj. 10) Panie ........ (są) w sekretariacie.

 

2. Розвиток навичок діалогічного мовлення

  • Опрацювання діалогу на знайомство англійською та польською мовами. Учні слухають діалог, вибирають із переліку виразів лише ті, які стосуються теми знайомство і прикріплюють їх у відповідну кишеньку лепбука.

 

Listen and Read.

Raleigh: Excuse me, where is the Science lesson?

David: It’s in Room D. Are you new to the school?

Raleigh: Yes, I am. My name’s Raleigh.

David: My name’s David. Nice to meet you Raleigh. That’s a strange name. How do you spell it?

Raleigh: It’s R-A-L-E-I-G-H.

David: I see. How old are you?

Raleigh: I’m twelve. And you?

David: I’m twelve too. Are you in class 2E?

Raleigh: Yes, I am.

David: Me too! Let’s go to the Science lesson together then!

 

Choose the phrases about meeting new people.

What’s your name? How old are you? What is your favourite kind of books? What films do you like to watch? How old are you? Nice to meet you. Nice to meet you too. My favourite food is pizza. I like watching cartoons.

 

  • - Proszę posłuchać nagrania dialogów:

1. Nauczycielka: Dzień dobry. Nazywam się Anna Sowa.

Uczennica: Dzień dobry pani. Nazywam się Emma Thomson.

Nauczycielka: Miło mi.

Uczennica:Mnie również.

2. Emma: Cześć. Mam na imię Emma, a ty?

James: Cześć, jestem James.

Emma: Bardzo mi miło.

James: Mnie również.

 

- Proszę przeczytać dialogi i uzupełnić:

M...ł... m... (Miło mi)

B...r.......o mi ......... (Bardzo mi miło)

M...ie r....w...ie... (Mnie również)

 

- Proszę z rozsypanki uporządkować zdania:

1. Jak/ imię/ cześć/ na/ ? / masz – Cześć, jak masz na imię?

2. na / mam / James / cześć / imię – Cześć, mam na imę James.

3. się / jak / nazywa / dobry / ? / dzień / pan – Dzień dobry, jak pan się nazywa?

4. Solski / się / nazywam / Marek – Nazywam się Marek Solski.

 

  • Інсценізація власних коротких діалогів.
  • Cześć! Jak masz na imię? – Mam na imię Taras. A ty?
  • Cześć! Mam na imię Katarzyna!
  • Jak się nazywasz?
  • Nazywam się Katarzyna Kowalski. A ty?
  • Nazywam się Taras Olejnik.
  • Miło mi.
  • Mnie również.

Фізкультхвилинка

Ta gimnastyka to fajna sprawa,

dla nas wszystkich to zabawa.

Ręce w górę, w przód i w bok,

skłon do przodu, w górę skok.

 

Prawa rączka, lewa rączka,

obie rączki ładne mam.

Prawa nóżka, lewa nóżka,

Obie nóżki zgrabne mam.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Повторення польського алфавіту. 2. Підведення підсумків уроку

2. Домашнє завдання (скласти діалог-знайомство з новим однокласником)

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 419 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук