Четвер, 02.05.2024, 13:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Наш одяг
03.10.2017, 20:26

ТЕМА: Clothes We Wear / Наш одяг

Objectives / Мета: активізувати лексику теми (елементи одягу), тренувати вживання лексичних одиниць теми («бути одягнутим у … / носити одяг» / to be wearing / to put on з різними особами, a pair of), вчитися описувати повсякденний одяг, ставити спеціальні питання, повторити утворення множини іменників, удосконалювати техніку читання, практикувати учнів у письмі (вживання виразу to be wearing), розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки, вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою.

Materials and teaching aids / Обладнання: Підручник, робочий зошит, словник, роздруківки, картки для фонетичної розминки, магнітофон, аудіо диск, відео для активізації лексики.

PROCEDURE / СТРУКТУРА УРОКУ

I. CLASS ORGANIZATION / Організація класу.

Вправа для створення позитивного настрою Catch my smile

  1. Phonetic Drills / Фонетична розминка

[ɜ:] Skirt, shirt, T-shirt, blouse

[dʒ] Jeans, socks, jacket, jumper

[u:] Shoes, boots, sweater, hood

[aɪ] Tie, tights, bow-tie, coat

Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і промовляє слова, учні читають за вчителем розминку і називають лише ті слова, які не містять названих звуків.

2. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.

  • What is the weather like today?
  • What other kinds of weather do you know?
  • Why is the weather so important for us?

3. Aim / Повідомлення теми та мети уроку. Acrostic poem.

Cold or rainy

cLoudy or windy

hOt or snowy

sTormy or lightning

Hailing or foggy

thundEr or bright sun

Sunny or icy

We always think of it! What is it?

On our lesson we are going to learn new words about clothes, describe everyday clothes, ask about our favourite clothes, and use singular and plural forms of the nouns.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. PRESENTATION of lexical units “Clothes” (posters, video) /

Подання нового лексичного матеріалу

If your clothes have any red - put your hands up on your head. If your clothes have any blue - put your finger on your shoe. If your clothes have any green - wave your hand so you are seen. If your clothes have any white, give a hug with all your might. If your clothes have any black - bat your neighbour on the back. If your clothes have any brown - make a smile like a clown.

New lexical units / Нові лексичні одиниці:

a pair of, to be wearing, to put on

PRACTICE / активізація нових лексичних одиниць

  1. a word chain (словниковий ланцюжок) – із ланцюжка слів вибрати лише ті, які вживаються із виразом a pair of (individual work / індивідуальна робота)

dressshirtjeanstrousersjacketscarftightsshoescoatsocksbootssandalstrainers

  1. a palm-to-palm dialogue (pair work / робота в парах) активізація виразу “to be wearing”:
      • What are you wearing? – I am wearing …

c) what clothes do you put on different parts of your body? (whole class / увесь клас) – назвати, які елементи одягу можна вдягнути на різні частини тіла.

2. Writing / Письмо Впр. 2 с. 28

Учні роздивляються фотографії і писують одяг дітей.

3. Physical Warming Up / Фізкультхвилинка

I wiggle my fingers, I wiggle my toes.

I wiggle my shoulders, I wiggle my nose.

No more wiggles are left in me.

I will sit still, as still as can be.

4. PRODUCTION. Reading / Читання. Впр. 3 с. 29

1) Pre-Reading Activity / Етап підготовки до читання: опис картинок перед текстом.

2) Reading. Етап читання.

3) Post-Reading Activity / Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учні опрацьовують твердження після тексту і називають імена, кому належать дані твердження. Впр. 4 с. 29

Вправа “Catch mistake” / Впіймай помилку

Boots, shoes, a scarf, sandals (you can put them on your feet)

A blouse, a skirt, a dress, a tie (girls don’t wear it)

A shirt, trousers, a skirt, a tie (boys never wear it)

5. Grammar / Граматика (множина іменників)

РЗ Впр. 1 с. 20 заповнити таблицю іменниками однини і множини

6. Listening / Аудіювання

1) Pre-listening Activity / Підготовка до аудіювання: Вчитель вказує на власні назви (імена людей: Betty Clark, Cindy, Rita Evance, Eddie) і професії, які учні почують у тексті (nurse, police woman)

2) While- listening Activity / Прослуховування тексту.

This is Betty Clark. She is Cindy’s mother. She is a nurse. Look at her clothes. This is her hat. It’s white and pink. That is her dress. It’s white. Those are her shoes. They are white too.

That is Rita Evance. She is Eddie’s mother. She is a police woman. These are her clothes. Her hat is black and blue. This is her jacket and that is her skirt. They are blue. Those are her shoes. They are black.

3) Post- listening Activity / Перевірка розуміння прослуханого тексту. Учні продовжують речення почутою інформацією з тексту.

Listen to the text and complete the sentences:

1. Betty Clark is a ________.

2. Her hat is ________.

3. Betty’s dress and her shoes are _________.

4. Eddie’s mother is a __________.

5. Her jacket and skirt are ___________.

7. Broken Radio (A teacher is wearing a dark blue dress) /

Гра «Зіпсований телефон»

8. Proverbs / Прислів’я (дібрати відповідники)

Good clothes open all doors. Народитися у сорочці

Clothes do not make the man. Зустрічають за одягом, а проводжають за розумом

To be in one birthday suit. Не одяг красить людину.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку. Evaluation. Оцінювання

2. Home assignment / Домашнє завдання, інструктаж з його виконання.

Впр. 5 с. 30 вибрати подію і описати підходящий одяг, РЗ Впр. 2 с. 20 розгадати анаграму і скласти речення

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 330 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук