Четвер, 02.05.2024, 12:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

"Покупки у Великобританії"
18.02.2017, 22:00

Клас: 6А Урок № 59 Дата: 14. 02. 2017

Тип уроку: Урок введення і активізації нових знань

 

ТЕМА: Shopping in Great Britain / Покупки у Великобританії

 

Мета: навчальна: активізувати лексику теми (назви магазинів і товари); засвоїти вживання висловлювань Where can I buy …? Where do they sell …? How much is it? How much are they?; засвоїти граматичний матеріал (Past Simple / Минулий неозначений час: спеціальні питання, порядок слів у них);

 

розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки, вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою, аналізувати і порівнювати (покупки в Україні і в Британії, національні грошові одиниці);

 

виховна: виховувати ввічливі манери при спілкуванні між покупцем і продавцем, інтерес до популярних британських магазинів.

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи, проектор, магнітофон, наочність, кубик для граматичної вправи.

 

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

 

1.Greeting / Привітання.

Створення позитивного настрою. Вправа Catch my smile / Впіймай посмішку.

Повторення шкільних правил.

  • We need to come on time.
  • We must be ready with the homework.
  • We should listen attentively.
  • We must switch off the mobile phones.

 

2. Phonetic Drills / Фонетична розминка.

Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.

 

Учні промовляють текст вірша і визначають ключове слово уроку – SHOPPING, тренують звук ing – [ŋ].

Making shopping makes me good,

Buying things and buying food,

Spending money every day

Shopping is the best you may!

 

4. Topic and Aim of the Lesson / Повідомлення теми і мети уроку.

  • How often do you go shopping?
  • Do you like going shopping?
  • Have you ever done shopping abroad?

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Vocabulary / Засвоєння активної лексики

Учні з допомогою вчителя тренують вимову нових лексичних одиниць – назви магазинів і прикріплюють список товарів до відповідного магазину.

 

Department store, Market place, Baker’s / Bakery, Dairy, Florists, Greengrocer’s, Grocery, Butcher’s / Deli, Fishmonger’s, Chemists / Drugstore, Newsagent’s, Souvenir shop, Confectionary, Clothes department,

Shoe department, Furniture shop, Book store, Toy shop

 
 

 

2. Активізація розмовних виразів. Впр. 2 с. 110

  • Where can I buy …? / You can buy it at …
  • Where do they sell …? / They sell … at …

 

3. Grammar / Засвоєння граматичного матеріалу. Впр. 3 с. 111

Past Simple / Минулий неозначений час: спеціальні питання, порядок слів у них, допоміжні дієслова, вказівники часу. Виконання вправи “Magic Brick” / Чарівний кубик. Учні ставлять всі можливі питання до речення в минулому неозначеному часі: I bought a bar of chocolate at the confectionary yesterday.

 

4. Listening / Розвиток навичок аудіювання. Впр. 1 с. 116 - 117

  • Pre-listening Activity / Підготовка до аудіювання: учні уважно роздивляються картинки вправи і зображення на проекторі і дізнаються нову інформацію про популярні британські магазини TESCO, Marks & Spencer, BOOTS, а також про знамениті британські банки BARCLAYS, Lloyds TSBкраїнознавчий аспект.

 

TESCO is a best-known shopping mall in Britain. There are different departments there. You can buy fashion shoes and clothes in it.

Marks & Spencer is a popular shop where you can buy all food you need.

BOOTS is a famous shop which sells toiletries and medicines.

BARCLAYS, Lloyds TSB are British banks where you can change money.

 

  • While- listening Activity / Впр. 1b с. 116. Прослуховування тексту.
  • Post-listening Activity / Перевірка розуміння прослуханого тексту. Впр. 1c с. 117. Учні дають відповіді на питання.
  • Впр. 2а с. 117. Учні слухають назви британської валюти і з’єднують назви грошей відповідно до країн.

 

5. Watching / Перегляд тематичного відео

 

  • Країнознавчий аспект: учні аналізують систему європейських розмірів.

S – small size, M – medium size, L –large size, XL – larger size, XXL – the largest size.

  • Перегляд відео і виконання завдань на розуміння почутої інформації.

 

Перед початком вправи учні виконують гімнастику для пальців.

 

Dance your fingers up. Dance your fingers down. Dance your fingers to the side. Dance them all around. Dance them on your shoulders. Dance them on your head.

Dance them on your tummy and put them all to bed.

 

Task 1. Watch the video and choose the correct word.

 

  1. The lady is looking for a jacket / a skirt.
  2. The jacket must be black / brown.
  3. The lady needs medium / large size.
  4. The pants must be brown / red.
  5. The size of pants must be large / small.
  6. The shoes are green / blue.
  7. The size of blue shoes is 36 / 34.

 

Task 2. Make up your own dialogue.

 

At the clothes department

 

- Can I help you?

- Yes, please. I am looking for ___________________________________

- Here you are. Your __________________________________________

- How much is it? / How much are they?

- It is __________________________ / They are ________________

- Thank you. Have a nice day.

- Have a nice day.

Task 3. Match each proverb to its translation.

1. It's not worth a penny.

а) Покупець завжди правий.

2. Buy a pig in a poke.

б) Хочеш втратити друга — позич йому грошей.

3. The customer is always right.

в) Копійка гривню береже.

4. Advertising is the mother of commerce.

г) Людина з кислим виразом обличчя не повинна відкривати магазин.

5. A man with a sour face should not open the shop.

д) Реклама — мати комерції.

6. Look after the pennies, and the pound will look after themselves.

е) Не варте й копійки.

7. Lend your money and lose your friend.

є) Купити кота в мішку.

 

6. Relax Time. / Хвилинка відпочинку.

Вправа Catch the mistake / Впіймай помилку.

Завдання учнів плеснути в долоні, коли почують зайвий товар у списку покупок.

    • At the confectionary people can buy sweets, candies, cakes, flowers, chocolate.
    • At the chemist’s people can buy shampoo, medicines, soap, sausages, toothpaste.
    • At the newsagent’s people can buy bacon, newspapers, magazines.
    • At the dairy people can buy milk, yoghurt, T-shirt, cheese.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку.

Учні називають види діяльності, які їм вдалося виконати під час уроку і заповнюють кутики зірки.

 

2. Домашнє завдання, інструктаж з його виконання. Оцінювання.

 

Впр. 1 с. 112 читати про особливості покупок у Британії, написати про останній візит до магазину і розповісти про покупки у минулому неозначеному часі.

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 578 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук