Четвер, 02.05.2024, 15:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Про мене і мою школу
[ Викачати з сервера (48.0 Kb) ] 30.10.2016, 13:54

Клас: 6А    Урок № 17    Дата: 07. 10. 2016   Тип уроку: Урок активізації знань

ТЕМА: We and Our School / Ми і наша школа

Мета: навчальна: активізувати лексику теми (назви шкільних предметів, види діяльності на уроках); повторити лексику про шкільне приладдя; засвоїти вживання виразів I need … for my lessons, I think … (school subject) is …; засвоїти граматичний матеріал Modal Verbs  / модальні дієслова, їх вживання, вчитися описувати процес навчання пів час уроків;

розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки щодо шкільних предметів і видів діяльності на уроках, вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою, аналізувати і порівнювати;

виховна: виховувати інтерес до вивчення теми School Life / Шкільне життя, щоб вміти розповісти про свою школу англійською мовою.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, словник, картки для аудіювання, картки для фонетичної розминки, магнітофон, відеоролик School Subjects, наочність.

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Greeting / Привітання. Створення позитивного настрою.

Вправа “Catch My Smile” / Впіймай мою посмішку.

2. Phonetic Drills / Фонетична розминка. Тренування звуків [ʌ], [ɑː], [ɔ:],

які передаються літерою Uu у закритому складі і буквосполученнями ar, ore.

Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і  промовляє речення, учні читають за вчителем розминку і називають лише ті слова, які містять названі звуки.

School is a daily routine for us.
In the morning we're sure to make a fuss.
Even when the sun is still not up,
Here we are, awake at 6 am sharp.
We feel that school is such a bore.
We feel that school is such a chore.

3. Topic and Aim of the Lesson / Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель звертає увагу учнів, що у вірші фонетичної розминки є підказка, про що бути йти мова на уроці. Вони здогадаються, якщо назвуть іменник, який вжитий тричі і займенник, який вжитий 4 рази: We and Our School / Ми і наша школа.

Повідомлення мети: * to review school subjects and school equipment; * to describe school activities during the lessons; * to learn modal verbs.

4. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.

Game “Snowball” / Гра «Снігова куля». Вживання виразу I need … for my lessons.

            Питання вчителя: What do you need for your lessons to study at school? Учень називає речі, які йому необхідні для уроків, щоб вчитися у школі,  наступний учень повторює почуту інформацію і додає свою і так по черзі. Учні ніби накочують слова на снігову кулю.

5. Homework / Перевірка домашнього завдання. РЗ Впр. 4 с. 25

            Учні зачитують власний розклад шкільних уроків. За допомогою відео учні висловлюють свої думки про шкільні уроки і тренують вживання виразу I think … is ….

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Reading / Розвиток навичок читання. Впр. 2a c. 48-49 “My School Days”.

  • Pre-Reading Activity / Етап підготовки до читання. Робота зі словником. Учні з допомогою вчителя, з’ясовують значення невідомих для них слів і записують їх у словник: add [æd] + , subtract [səb’trækt] - , multiply [‘mʌltɪplaɪ] •, divide [dɪˈvaɪd] :.
  • Reading. Етап читання. Впр. 2a c. 48-49 “My School Days”.
  • Post-Reading Activity / Етап перевірки розуміння змісту тексту. Активізація лексичного матеріалу (види діяльності на уроках).  Учні знаходять на партах роздруківки з видами шкільних занять і прикріплюють до відповідних уроків: to learn about the things and people from the past, to hear fascinating stories, to read about heroes and battles, to learn about other planets, continents, countries and cities from all over the world, to need a map and a globe, to learn about nature and all living creatures, to do some experiments, to learn how to use the computers, to chat with friends, to find many interesting things, to work with numbers, to do mathematical calculations, to add numbers, to subtract numbers, to multiply numbers, to divide numbers, to play different sports, to need sneakers and special clothes.

2. Speaking / Розвиток навичок говоріння. Активізація лексики теми.

            Вживаючи засвоєну лексику, учні описують якими видами діяльності вони займаються на різних уроках.

3. Relax Time. Game “Broken Radio” /

Хвилинка відпочинку. Гра «Зіпсований телефон».

            Вчитель показує першому учаснику записане на папері речення чи фразу. Завдання учня – мовчки прочитати і пошепки передати наступному учаснику. І так по черзі. Останній учасник озвучує те, що почув. (We play sports on PE. We work with numbers on Maths. We learn about computers on IT.)

4. Listening / Розвиток навичок аудіювання. Впр. 1 a, b с. 55

  • Pre-listening Activity / Підготовка до аудіювання: учні уважно роздивляються картинку вправи і відповідають на питання вчителя (Whom can you see on the picture? What are the children doing? What lesson do they have?)

    Вчитель промовляє ключові слова (Reading, Speaking, Listening, Writing, Watching, Practice, Learning), які учні почують під час прослуховування тексту і пояснює значення нового слова (Pronunciation – вимова).

  • While- listening Activity / Прослуховування тексту:   Впр. 1 a, b с. 55
  • Post-listening Activity / Перевірка розуміння прослуханого тексту: із поданих словосполучень учні на картках позначають ті, які почули у тексті і розповідають про види діяльності на уроках англійської мови.

LISTENING COMPREHENTION

Choose the activities that you have heard.

___to do role play and project work.

___to need a map and a globe.

___to train in pronunciation, reading, listening and speaking.

___to do some experiments.

___to learn how to use the computers.

___to find many interesting things.

___to chat with friends.

___to take interviews.

5. Grammar / Граматика. Modal Verbs / Модальні дієслова с. 51

З допомогою вчителя учні опрацьовують граматичний матеріал на с. 51 і практикують вживання модальних дієслів, письмово виконуючи Впр. 5 с. 53.

Перед початком вправи учні виконують гімнастику для пальців.

Dance your fingers up. Dance your fingers down. Dance your fingers to the side. Dance them all around. Dance them on your sholders. Dance them on your head.

Dance them on your tummy and put them all to bed.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку. Учні називають види діяльності, які їм вдалося виконати під час уроку і обговорюють, чи вдалося їм досягти поставленої мети.

2. Домашнє завдання, інструктаж з його виконання. Оцінювання.

            Засвоєння граматики: - Впр. 5 с. 53 (3 речення письмово);

  • РЗ Впр. 7 с. 26 (описати свою ідеальну школу);
  • За допомогою вивченої лексики розказати про улюблений предмет і створити постер “My Favourite Subject”, зобразити символи улюбленого уроку.
Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 358 | Завантажень: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук