П`ятниця, 17.05.2024, 05:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

"Родинні стосунки. Батьки та підлітки"
[ Викачати з сервера (82.5 Kb) ] 30.10.2015, 00:15

Урок англійської мови в 11 класі на тему:

Family Relationship. Parents and Adolescents  / Стосунки у сімї. Батьки та підлітки

за підручником Oksana Karpiuk English 11

Тип уроку: урок активізації знань

      Мета: навчальна: ввести нові лексичні одиниці теми ( to be jailedto restrain,  to prevent, to escape  to assault, to drop the chargesto patch things up); активізувати граматичний матеріал (Conditionals / підрядні речення часу та умови зі сполучниками якби, коли)

     розвиваюча: формувати навички вимови, аудіювання і читання; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів

    виховна: виховувати відповідальне ставлення до сім’ї

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки з новими лексичними одиницями, презентація вчителя та учнів (Microsoft PowerPoint), технічні засоби навчання, роздатковий матеріал

СТРУКТУРА УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Greeting / Привітання

Епіграф уроку / Epigraph:

When life gives you lemons – make lemonade

If life gives you strict teachers – thank them

If life gives you strict parents – obey them

Коли життя дає тобі перешкоди – вчися завдяки їм

Якщо життя посилає тобі суворих вчителів – дякуй їм

Якщо життя посилає тобі суворих батьків – слухай їх

2. Aim / Повідомлення теми та мети уроку

      Т: Parents, children, following the family traditions, discussing family problems, everyday life, ups and downs, happiness and sadness – how we can name all these things in one phrase (Family Relationship). So today we will speak about Family Relationship. Parents and Adolescents.

      Вчитель: Батьки, діти, сімейні традиції, обговорення сімейних проблем, щоденне життя, злети і падіння, щоденна радість і сум – як ми можемо об’єднати ці поняття одним словосполученням? (Відповіді учнів) Тема нашого уроку - Стосунки у сімї. Батьки та підлітки.

3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу

      Бесіда: Can you imagine your life without parents? What do they do and give for us every day? (Чи можете ви уявити своє життя без батьків? Що вони роблять для нас кожного дня?) ( Відповіді учнів)

       I propose you to watch the most important thing that our parents have given us. Пропоную вам подивитися відеоролик про найголовнішу річ, яку нам дали батьки. Перегляд відео «Право на життя» і обговорення.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Reading / Читання Впр. 2 с. 75

1) Pre-reading  Activity / Етап підготовки

      We have been speaking about positive side of this topic but in everyday life we can not do without quarrels and other routine things. Children grow up and their problems also become bigger. We’ll listen to the text Teen Terror and hear about the areas of conflicts between parents and adolescents.

 

      Ми говоримо про позитивну сторону цієї теми, але в сімейному житті людям часто доводиться переборювати буденні труднощі, сварки і конфлікти. Ми прослухаємо текст і почуємо про причини сварок між батьками та підлітками і чим це може закінчитися.

Presenting Vocabulary / Презентація нового лексичного матеріалу

      Учні отримують картки з новими словами і виразами  і опрацьовують їх значення, звертають увагу на правильність вимови цих слів.

Ex. 2 p. 75 Teen Terror / Word File

4. to escape – to get away or break free from

1. to be jailed – to be sent to the prison

5. to assault – an attack either physical or verbal

2. to restrain – to hold someone back from some actions especially by force

6. to drop the charges – to stop accusing somebody

3. to prevent – to keep from happening something bad

7. to patch things up – to stop quarreling

2) Reading Activity / Етап прослуховування тексту

3) Post-listening Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 4 с. 77 учні відповідають на питання до тексту.

1. Як ви ставитеся до того факту, що Джорджа - батька сімї було ув’язнено (за те, що він силою намагався втримати свою доньку вдома від поганої  компанії і поганого впливу)?

2. Якби ви були Сюзі (донька) чи пішли б ви в поліцію скаржитися на свого батька?

3. Як би ви на місці Джорджа діяли у цій ситуації?

б) Робота в групах. Учні самостійно обговорюють текст і висловлюють свої думки щодо почутої ситуації. Один представник з групи озвучує роздуми від імені С’юзі та Джорджа (опираючись на план, який вони отримали від вчителя).

Plan: 1. Tell the reasons of your behavior. 2. Tell about your fillings in this situation. 3. What is the end of the story?

План: 1. Розкажіть про причини своєї поведінки. 2. Розкажіть про свої почуття у цій ситуації. 3. Чим закінчилась історія?

You heard about the situation that had happened in one of American family but nevertheless children and parents love each other and they try to be patient.

2.Vocabulary Practice / Активізація лексичного матеріалу теми

1. Вправа «Асоціативний кущ»

      Having discussed this situation we can draw the conclusion that parents and children often don’t understand each other. There is a term in English - Generation Gap. Tell your associations with this word-combination.

      Обговоривши цю ситуацію, ми можемо дійти висновку, що між батьками та їх дітьми часто виникають непорозуміння. В англійській мові є термін Generation Gap (розбіжність між поколіннями). Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте це словосполучення?

Учні називають свої асоціації, а потім вчитель представляє їм пояснення даного терміну.

Generation Gap – the years separating one generation from the following, especially when we talk about difference in outlook and the lack of understanding between them

2. Робочий зошит Впр. 4а с. 32

Brainstorm the main areas of conflict between parents and adolescents. Write down the list of them. Назвіть основні, на вашу думку, причини конфліктів між батьками та підлітками.

3. Grammar Practice / Активізація граматичного матеріалу

Conditionals / If, When Clauses - Підрядні речення часу та умови зі сполучниками якби, коли

      Sometimes we blame other people in our problems or we feel sorry about our behavior that wasn’t good enough and we want to express the unreal actions. How do we form such sentences in English and how do we call them?

      Інколи ми шкодуємо про зроблені нами вчинки і нам би хотілося змінити ситуацію за певних умов. Яким чином ми будуємо такі речення в англійській мові,  як вони називаються і яку дію вони виражають?

       1st Conditionals express the strong possibility that smth will happen in the future or predictions (Підрядні речення І типу виражають ймовірність того, що щось дія відбудеться в майбутньому або передбачення)

      2nd Conditionals express the things which are very unlikely or impossible (Підрядні речення ІІ типу виражають дію, яка майже неможлива)

     3rd Conditionals express the imaginary situation in the past (Підрядні речення ІІІ типу виражають уявну дію)

Виконання вправи на вживання підрядних речень часу та умови

Продовжити речення, вказавши на дію, яка буде виконана за певної умови.

  1. If my parents had let me stay out late on disco, …
  2. If my dad had given me as much pocket money, as I want, …
  3. If my marks at school had been excellent, …
  4. If only my mum had liked my boyfriend/girlfriend, …

5. My mother would have enjoyed my evening dress if …

6. I would have been speaking on the phone all the time if …

7. I would have cleaned all my flat if …

8. If my dad had gone to business trip, …

4. Checking Homework / Перевірка домашнього завдання

      If you look at the board you will read some quotations of famous people and you’ll see that the problem of parents and children have been existing for many centuries.

     Якщо ви звернете увагу на дошку, то побачите  цитати відомих людей і зрозумієте, що проблема батьків і дітей існує вже не одне століття.

The best way to make children good is to make them happy” (Oscar Wilde)

Найкращий спосіб виховати гарних дітей – це робити їх щасливими (Оскар Уайльд)

“If parents could only realize how they bore their children”(Bernard Shaw)

Якби тільки батьки могли знати, які вони нудні для своїх дітей (Бернард Шоу)

“Like father, like son”. (Proverb) Який батько – такий син (прислів’я)

“Treat your parents as you want your own children treat you!” (Socrates)

Поводься зі своїми батьками так, як ти хочеш, щоб твої діти поводилися з тобою

( Сократ)

      How can we avoid the conflicts between us and our parents? Your home task was to work out the family rules from the point of view of children and parents.

      Яким чином ми можемо уникнути конфліктів між дітьми і їх батьками? Вашим домашнім завданням було розробити сімейні правила і поради для гарної атмосфери в сімї.

     Учні презентують домашнє завдання. 1 група «Сімейні правила» від імені батьків і 2 група «Сімейні правила» від імені  дітей, потім по черзі висловлюють свою думку, що б робив кожен з них, якби був мамою чи татом.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку

      Everything starts with the family so we should follow the Commandment

“ Honour your father and your mother so that your days may be long on the Earth which the Lord your God gave you” (the Bible)

     Все починається з сім’ї, тому ми повинні слідувати Божій Заповіді: «Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі, яку Господь, Бог твій, дає тобі

     Everything in the world is interrelated. Все у світі взаємопов’язане.

 

If there is right in the soul,                          Якщо спокій в душі,

There is beauty in the person.                     Тоді людина прекрасна.

If there is beauty in the person,                  Якщо людина прекрасна,

There will be harmony in the home.           Тоді буде гармонія в домі.

If there is harmony in the home,                Якщо гармонія в домі,

There will be order in the nation.              Тоді буде порядок в нації.

If there is order in the nation,                    Якщо є порядок в нації,

There will be peace in the world.              Тоді буде мир у світі.

 

  1. Homework /  Домашнє завдання

Робочий зошит Впр. 10 с. 36

 

Write the paragraph on the following problem: Do you feel the teenagers need to show more respect to older generations? Why?

 

Напишіть повідомлення на тему: Чи вважаєте ви, що підлітки повинні проявляти більше поваги до людей старшого покоління і чому

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 4861 | Завантажень: 38 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук