П`ятниця, 17.05.2024, 09:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

"Стилі одягу"
[ Викачати з сервера (43.5 Kb) ] 30.10.2015, 00:08

Урок англійської мови в 5 класі на тему:

Styles of Clothes / Стилі одягу

за підручником Alla Nesvit We Learn English 5 Київ «Генеза», 2013

Тип уроку: Урок активізації знань

Мета: навчальна: активізувати лексику теми (елементи одягу, відповідний одяг до різних типів погоди і до подій), вживання лексичних одиниць теми («бути одягнутим у … / носити одяг» з різними особами), удосконалювати техніку читання, практикувати учнів у письмі (вживання виразу to be going to do smth” – збиратися щось робити), засвоїти вживання прикметників, за допомогою яких можна описувати одяг

розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки, вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою

виховна: виховувати інтерес до різних стилів одягу, розвивати в учнів почуття стилю у повсякденному шкільному одязі (концепція національно-патріотичного виховання)

Обладнання: Підручник, робочий зошит, словник, роздруківки, картки для фонетичної розминки, магнітофон, аудіо диск, відео для повторення лексики, фотографії різних стилів одягу

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Greeting / Привітання. Організаційний момент

2. Phonetic Drills / Фонетична розминка

Тренування звуків, які при читанні передаються буквосполученнями: ir, ur, ar

 My T-shirt is blue and my hat is pink. Tell me, what do you think?
My trousers are yellow my socks are green
. Tell me, what do you think?
My jacket is purple my shoes are white
. Tell me, what do you think?
My gloves are brown my scarf is black
. Tell me, what do you think?

Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і  промовляє речення, учні читають за вчителем розминку і називають лише ті слова, які містять названі звуки.

3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.

Користуючись текстом фонетичної розминки, учні називають кольори, які вони почули, а потім вказують, які елементи одягу мають ці кольори: T-shirt is blue and  hat is pink, trousers are yellow, socks are green, jacket is purple, shoes are white, gloves are brown, scarf is black.

4. Aim / Повідомлення теми та мети уроку.

Today we are going to speak about clothes in different kinds of weather and on different occasions. We will try to describe different styles of clothes. Вчитель повідомляє, що сьогодні учні будуть вчитися описувати одяг у різні типи погоди і на різні події, говоритимуть про стилі одягу.

5. Повторення вивченої лексики / Vocabulary

За допомогою відео учні повторюють лексичні одиниці теми (елементи одягу) і відтворюють почуту інформацію, самостійно називаючи все більше слів з кожним реченням:

My coat is green

My shirt is pink

My T-shirt is blue

My skirt is blue

My boots are brown

My mittens are red

My shoes are blue

My socks are green

6. Homework / Перевірка домашнього завдання

        Учитель питає, що впливає на те, який одяг нам сьогодні одягнути? – Завдання учнів: розповісти про одяг у різні типи погоди.

        What do people wear in rainy / snowy / sunny / windy weather? (Відповіді учнів)

7. Relax Time / Хвилинка відпочинку

 (Учні співають пісню про одяг у різні типи погоди)

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Writing / Розвиток навичок письма РЗ Впр. 6 с. 22

         Питання вчителя: Що ще окрім погоди впливає на вибір нашого одягу? – Подія, на яку ми збираємося. Завдання вправи: за зразком дібрати подію для кожного героя і описати його одяг.

2. Physical Warming Up / Фізкультхвилинка

Up – Down, up –down

Which is the way to London Town?

Where? Where? Up in the air!

Close your eyes and you are there.

3. Reading / Розвиток навичок читання. Впр. 1 с. 39-40

1) Pre-Reading Activity / Етап підготовки до читання: Учні з допомогою вчителя вчать нові слова, записують їх у словник: to look stylish (виглядати стильно), to be in fashion (бути модним), to match (пасувати)

2) Reading. Етап читання. Учні читають діалог в ролях про одяг двох подружок.

3) Post-Reading Activity / Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учні опрацьовують твердження після тексту і погоджуються з ними або виправляють їх.

Учні вибирають із діалогу прикметники і доповнюють синонімічний ряд раніше вивчених лексичних одиниць, за допомогою яких можна описати одяг і називають їх: warm, light, cotton, sportysmart, romantic, official, stylish, elegant, expencive, trendy, cheap, tidy

4. Listening / Розвиток навичок аудіювання

     Окрім погоди і події, на одяг ще може впливати професія людини.

Послухаймо про це текст.

1) Pre-listening Activity / Підготовка до аудіювання: Вчитель вказує на власні назви (імена людей: Betty Clark, Cindy, Rita Evance, Eddie) і професії, які учні почують у тексті (nurse, police woman)

2) While- listening Activity / Прослуховування тексту.

         This is Betty Clark. She is Cindy’s mother. She is a nurse. Look at her clothes. This is her hat. It’s white and pink. That is her dress. It’s white. Those are her shoes. They are white too.

         That is Rita Evance. She is Eddie’s mother. She is a police woman. These are her clothes. Her hat is black and blue. This is her jacket and that is her skirt. They are blue. Those are her shoes. They are black.

3) Post- listening Activity / Перевірка розуміння прослуханого тексту. Учні продовжують речення почутою інформацією з тексту.

Listen to the text and complete the sentences:

1. Betty Clark is a ________.

2. Her hat is ________.

3. Betty’s dress and her shoes are _________.

4. Eddie’s mother is a __________.

5. Her jacket and skirt are ___________.

5. Speaking / Розвиток навичок мовлення

         Після опрацьованої інформації учні виділяють основні стилі одягу в нашій країні: sporty, official/formal, romantic, professional і за допомогою картинок на слайдах описують кожен стиль за якістю та елементами одягу (застосування концепції національно-патріотичного виховання).

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку  

2. Homeassignment / Домашнє завдання, інструктаж з його виконання.

  Впр. 3 с. 38 читати діалог

Впр. 2 с. 41 письмово написати компліменти про одяг своїм друзям

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 613 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук