П`ятниця, 17.05.2024, 06:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Урок англійської мови у 5А
18.04.2016, 21:31

15 квітня в рамках методичного засідання суспільно-гуманітарних наук на тему «Мовні та мовленнєві складові комунікативної компетентності» у 5-А класі був проведений урок англійської мови Favourite Holidays of British Children / Улюблені свята британських дітей.

Учні активізували лексику теми (назви свят, традиції); засвоїли вживання культурних реалій “Jack-o-lantern”, “Easter Bunny”, “Hot Cross Bun”, “egg hunt”, “egg rolling”; повторили вживання порядкових числівників і граматичний матеріал Present Perfect / теперішній доконаний час, його вживання і утворення. Також вони вчилися розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки, вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою, аналізувати і порівнювати. Урок супроводжувався фізкультхвилинками, переглядом і обговоренням відео.

ТЕМА: Favourite Holidays of British Children / Улюблені свята британських дітей

Мета: навчальна: активізувати лексику теми (назви свят, традиції); засвоїти вживання культурних реалій “Jack-o-lantern”, “Easter Bunny”, “Hot Cross Bun”, “egg hunt”, “egg rolling”; повторити вживання порядкових числівників; засвоїти граматичний матеріал Present Perfect / теперішній доконаний час, його вживання і утворення;

розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки, вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою, аналізувати і порівнювати;

виховна: виховувати інтерес до вивчення культурних особливостей Британії та їх порівняння з українськими реаліями;

Обладнання: Підручник, робочий зошит, словник, роздруківки для учнів, картки для фонетичної розминки, магнітофон, відео “Easter in Britain” / «Як святкують Пасху у Британії», зображення символів Дня народження, Хеловіна, Пасхи.

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Greeting / Привітання. Створення позитивного настрою

Вправа “Catch My Smile” / Впіймай мою посмішку

2. Phonetic Drills / Фонетична розминка.

Тренування звуків [i], [ai], які передаються літерою Ii.

Happy New Year and Optimistic Valentine’s;
Lovely Easter and Ideal Women’s Day;
Delighted Birthday, Amusing Halloween and
Your joyful Christmas!

Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і  промовляє речення, учні читають за вчителем розминку і називають лише ті слова, які містять названі звуки. Вчитель звертає увагу учнів, що у вірші є підказка, про що бути їти мова на уроці. Вони здогадаються, якщо назвуть першу  літеру слова у кожному рядку.

3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.

Користуючись текстом фонетичної розминки, учні називають свята, які вони почули і додають інші, їм відомі.

4. Ordinal Numerals / Повторення порядкових числівників

Учні усно утворюють порядкові числівники від кількісних і розповідають, коли святкують свята, які вони раніше назвали.

5. Aim / Повідомлення теми та мети уроку

- What is your favourite holiday? - How do you think what holiday do the British children like most of all? Учитель запитує в учнів, яке їх улюблене свято і які свята на їх думку більш за все полюбляють британські діти і повідомляє тему уроку: Favourite Holidays of British Children / Улюблені свята британських дітей.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Listening / Розвиток навичок аудіювання

  • Pre-listening Activity / Підготовка до аудіювання: Вчитель промовляє імена дітей, які учні почують у тексті і вказує на невідоме слово. Listen to children’s names: Ghorky, Molly, Billy, Benny, Kenny and write down the unknown word into your vocabularies.
  • While- listening Activity / Прослуховування тексту:  Story Time. Happy Birthday!

a candle [kæn.dl̩] - свічка

         - “It’s Ghorky’s Birthday today” – says Molly. - “Let’s make him a cake.” - “Oh yes!’ – says Billy. - “Here is some honey” – says Benny. He puts it in the bowl. - “Here is some wish” – says Kenny. He puts it in the bowl. - “Now the candles!” – says Molly. –“How many candles?” – “Ghorky is six today” – says Billy. “Six candles. Happy Birthday, Ghorky!” – they say. “Here is a cake and some presents too” – says Kenny. – “Oh, thank you!” – says Ghorky. – “Make a wish” – says Billy. “Let’s sing!” – says Molly.

  • Post- listening Activity / Перевірка розуміння прослуханого тексту: із поданих словосполучень учні викреслюють те, яке не звучало у тексті. Choose the odd phrase: to make a cake / to read a book; to watch the birds / to light candles; to have a picnic / to give presents; to enjoy nature / to make a wish; to sing a birthday song / to catch butterflies

2. Grammar / Граматика. Present Perfect / Теперішній доконаний час

         Учні згадують правила утворення, допоміжні дієслова  і вживання доконаного часу. Завдання: із вивчених словосполучень про день народження скласти речення у теперішньому доконаному часі з різними особами.

3. Relax Time / Хвилинка відпочинку (дихальна гімнастика)

         Учні називають символи дня народження і зображають святкові кульки, вдихаючи і видихаючи повітря.

4. Reading / Розвиток навичок читання. Впр. 1 с. 172-173 “Halloween”

  • Pre-Reading Activity / Етап підготовки до читання: Учні з допомогою вчителя читають нові словосполучення, з’ясовують значення невідомих для них.

a lantern [læn.tən] - ліхтар, a pumpkin [pʌmp.kɪn] - гарбуз

To put an old and funny clothes; to wear masks; to take a lantern; to make a “jack’o’lantern” with a pumpkin; to cut out slits; to go from house to house; to knock at the door; to call “Trick or treat”; to give tasty things

  • Reading. Етап читання.
  • Post-Reading Activity / Етап перевірки розуміння змісту тексту. Вчитель пояснює культурну реалію, що таке “Jack-o-lantern”/блукаючий вогник. Учні за допомогою вивчених словосполучень описують, як зробити “Jack-o-lantern”.

5. Physical Warming Up / Фізкультхвилинка. Halloween action poem

Flap your wings like a big black bat, (pupils wave their hands)

Arch your back like a witches' cat, (pupils arch their backs)

Prowl around like a goblin in a town, (pupils prowl around)

Dance on tiptoes like a clown, (pupils dance on tiptoes)

Float through the air like a ghost all about, (pupils float about)

Now everyone together, let me hear you shout: Happy Halloween!

6. Watching a Video “Easter in Great Britain” / Перегляд відео «Пасха у Британії»

  • Pre-watching video / Підготовка до перегляду. Засвоєння культурних реалій. Учні називають пасхальні символи в Україні і згадують символи в англомовних країнах: “Easter Bunny”, “Hot Cross Bun”, “egg hunt”, “egg rolling”.
  • Watching video / перегляд відео.
  • Post-watching videо / завдання після відео. Учні заповнюють таблицю «Великодні символи і традиції у Британії» і вказують на спільні  і відмінні риси з українськими: to celebrate Easter, to buy Easter presents for friends, an Easter egg, a chocolate Easter bunny, to have school holidays at Easter, Good Friday, to decorate eggs, Hot Cross Bun, to go to church, an Easter egg hunt, to hide chocolate eggs in the garden, to go egg-rolling.

Easter Symbols in Britain

Easter Traditions in Britain

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку

         Учні розподіляють традиції за святами і коротко описують кожне свято.

2. Домашнє завдання, інструктаж з його виконання. Оцінювання

         За допомогою таблиць письмово описати одне зі свят і створити привітальну листівку.

Birthday

Halloween

Easter

  • to make a cake
  • to light candles
  • to give presents
  • to make a wish
  • to sing a birthday song

 

  • to put an old and funny clothes
  • to wear masks
  • to take a lantern
  • to make a “jack’o’lantern” with a pumpkin
  • to cut out slits
  • to go from house to house
  • to knock at the door
  • to call “Trick or treat”
  • to give tasty things
  • to celebrate Easter
  • to buy Easter presents for friends
  • an Easter egg
  • a chocolate Easter bunny
  • to have school holidays at Easter
  • Good Friday
  • to decorate eggs
  • Hot Cross Bun
  • to go to church
  • an Easter egg hunt
  • to hide chocolate eggs in the garden
  • to go egg-rolling

 

 

 

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 411 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук