Четвер, 02.05.2024, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

урок англійської мови
07.11.2019, 23:54

Тип уроку: Урок активізації лексичного матеріалу теми

ТЕМА: Teenage Life in Britain / Життя підлітків у Британії

Мета: активізувати лексику теми “Free Time Activities” / «Заняття у вільний час», вивчати нові лексичні одиниці, розвивати навички діалогічного мовлення, практикувати учнів у вживанні Present Simple (теперішній неозначений час) і займенників з особами однини і множини, розвивати вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію іноземною мовою.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, роздруківки, картка для фонетичної розминки, аудіо та відео супровід.

 

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

2. Фонетична розминка

Учні вимовляють слова за вчителем, тренують правила читання і вибирають із даних слів ті, які означають заняття у вільний час.

3. Мовленнєва розминка

Перегляд відео з переліком різних занять у вільний час (playing the guitar, reading books, drawing, watching TV, cooking, singing, dancing, listening to music, playing games, hiking, taking photographs, playing basketball, riding a bicycle).

Вживання виразу - “What do you enjoy doing in your free time?”

- “I enjoy … in my free time”.

Учні об’єднуються в пари (palm-to-palm dialogue), запитують один в одного про улюблене заняття у вільний час і розповідають вчителю, чим любить займатись друг/подружка.

4. Повідомлення теми і мети уроку

We know about favourite activities of teenagers in Ukraine and today we are going to find out about Teenage Life in Britain.

  • What are the main points of teenage life?
  • Family life, school life, free time.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. READING / Розвиток читання

SB Ex. 2 p. 17 Culture Corner. Teenage Life in Britain.

Pre-reading activity. SB Ex. 1 p. 17. Етап підготовки до читання.

Завдання: розглянути картинки до текстів і скласти питання до кожної картинки, записати їх на дошці і відповісти після опрацювання текстів.

Опрацювання нової лексики. Учні називають виділені слова з текстів і добирають до них пояснення, запропоновані вчителем, щоб здогадатися значення слів та виразів:

  • a family – group of people at home
  • busy – have a lot of things to do
  • a bit a little
  • a soap opera a film on TV that you can watch regularly
  • together a company with others
  • to start to begin
  • to study to learn
  • school subjects lessons at school
  • to finish to end
  • after-school club – organized activities for students after school
  • a school uniform clothes worn by students
  • to belong to – to be a member of a group
  • skateboarding riding a short board with wheels
  • rollerblading the sport of skating

While-reading activity. SB Ex. 1 p. 17. Етап читання.

Post-reading activity. Перевірка розуміння прочитаного тексту. Учні дають відповіді на поставлені ними питання перед прочитанням текстів.

SB Ex. 2 p. 17. Вживання займенників. Завдання: замінити виділені займенники словами з текстів.

 

2. VOCABULARY / Активізація вивченої лексики. Вчитель роздає слова і вирази з текстів, учні прикріплюють їх до відповідної колонки: family life, school life, free time: busy life, usually, small, often work, help around the house, watch soap operas, spend time together, starts at 8.45, study, interesting school subjects, IT, Citizenship and Food Technology, go to an after-school club, wear a school uniform, playing computer games and surfing the Net, belong to a club, do skateboarding or rollerblading, going shopping, going to the cinema with friends.

 

3. SPEAKING / Розвиток говоріння. Опираючись на вивчену лексику, учні описують родинне, шкільне життя і вільний час британських підлітків.

Time to rest / Хвилинка відпочинку. Move like jelly. Вчитель імітує тарілку із желе, яку тримає в руках, а учні рухаються, повторюючи рухи вчителя.

 

4. LISTENING / Розвиток аудіювання. WB Ex. 3 p. 12.

  • Pre-listening / Підготовка до слухання. Учні роздивляються картинки і читають питання вправи.
  • While-listening / Етап слухання. Учні слухають текст і вибирають правильний варіант відповіді.

Post-listening / Перевірка розуміння прослуханого тексту. WB Ex. 1 p. 12. Учні утворюють словосполучення і заповнюють ними пропуски у реченнях.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Підведення підсумків уроку. Перевірка вивченої лексики по темі. На дошці учні бачать перелік слів, які їм зустрічались протягом уроку, завдання – дібрати слова, щоб утворились словосполучення.

2. Домашнє завдання. p. 131 Unit 1d Word List (підготуватись до словникового диктанту), SB Ex. 4 p. 17 (описати життя британських підлітків – 1 ряд family life 2 ряд school life 3 ряд free time)

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 234 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук