П`ятниця, 17.05.2024, 05:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

"Традиційна їжа та напої"
[ Викачати з сервера (72.5 Kb) ] 30.10.2015, 00:00

Урок англійської мови в 5 класі на тему:

Traditional Food and Drinks / Традиційна їжа і напої

за підручником Alla Nesvit We Learn English 5 Київ «Генеза», 2013

Тип уроку: Урок активізації знань

Мета: навчальна: повторити й активізувати лексику теми (food and drinks/їжа і напої, fruit and vegetables/фрукти та овочі, kitchen utensils/посуд), практикувати у вживанні нові лексичні одиниці (main course, dessert, selection of drinks), удосконалювати техніку читання, продовжувати формувати навички усного мовлення, практикувати учнів у письмі, повторити вживання Present Simple (теперішній неозначений час), практикувати у вживанні вирази to like / to prefer (полюбляти їсти);

розвиваюча: розвивати вміння висловлювати свої думки, користуючись мовними зразками; вміння уважно слухати, щоб відтворити почуту інформацію під час виконання вправ;

виховна: виховувати інтерес до вивчення традиційної їжі у інших країнах та національної кухні.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, граматична таблиця часових форм дієслова, наочний матеріал (картки із зображенням продуктів харчування), роздруківки, картки для фонетичної і мовленнєвої розминки, лоток для шкільного ланчу, годинник, корзина з продуктами харчування, аудіосупровід

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Greeting / Привітання

The weather is good, The morning is bright. How are you? I am all right!

2. Phonetic Drills / Фонетична розминка. Тренування звуків

The juice in the mixer goes whee-whee-whir.

The cereal in my bowl goes crickle-crackle-snap!

The milk from the jug goes splish-sploosh-splosh!

The bacon in the pan goes sizzle-fizzle-splat!

The bell on the stove goes ping-ting-a-ping.

The coffee in the pot goes puff-podle-pop!

My teeth on the toast go crunch-crunch-crunch.

And daddy in the car goes peep-beep-parp!

“It’s time to go to school!”

Учні хором за вчителем вимовляють виділені слова (звуки, які ми чуємо кожного ранку перед сніданком: свист чайника, кипіння води, сигнал кухонної плитки, шкварчання бекону на сковорідці, запах кави і т.д.), потім вчитель пояснює вимову наступних буквосполучень при читанні:

wh

[w]

o

[o]

ing

[iŋ]

ar

[a:]

c

[k]

i

[i]

u

[ Λ]

oo

[u:]

 

3. Aim / Повідомлення теми та мети уроку

T : We are going to speak today about food and drinks, fruit and vegetables, kitchen utensil. You also will learn new words and find out some information about traditional food in different countries.

4. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу

Вживання лексичних одиниць по темі “ kitchen utensils/посуд ” і прийменника of”’. Питання вчителя: What can we have in our kitchen utensils?

Використовуючи зорову опору, учні складають речення з продуктами харчування і називають посуд, у якому вони можуть міститися.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Speaking / Розвиток навичок усного мовлення.

Вживання виразу It’s breakfast/lunch/dinner/supper time!

  • Вчитель називає пору дня

7 – 9 o’clock in the morning

14 - 16 o’clock in the afternoon

11 - 12 o’clock in the afternoon

18 - 20 o’clock in the evening

учні вказують, який це прийом їжі і розповідають, що вони зазвичай їдять на сніданок, використовуючи раніше вивчені лексичні одиниці.

  • Вправа «Продовж речення». На дошці записане речення People can eat завдання учнів – вказати місця, де люди можуть їсти.

2. Listening /  Розвиток навичок аудіювання

  • Вправа на уважність I agree / disagree” Погоджуюсь / не погоджуюсь. Введення терміну lunchbox / пакет для ланчу (британська культурна реалія).  Вчитель називає продукти, які учні можуть брати з собою до школи на ланч: a bowl of rice, a plate of pasta, an apple, a packet of crisps, a yoghurt, a jug of milk, a dozen of eggs, a cheese and butter sandwich, some sweets, a small packet of juice. Учні висловлюють свою згоду або не погоджуються з вчителем. Вкінці вправи учні отримують зразок пакету для ланчу / lunchbox, який зазвичай мають британські школярі.
  • Music Break / Музична пауза. Учні слухають уважно пісню і дають відповідь на питання: What is in the kitchen?- I can smell a pizza!
  • Pre-listening task / Підготовка до прослуховування тексту The History of Pizza! / Історія виникнення піци

1) Task 1 / завдання 1 Learn the new words (вивчення нових слів): olive oil [‘ɒlɪv ‘ɔɪl] – оливкова оліяhoney,  [‘hʌni] – мед, rich people [‘rɪtʃ] – багаті люди, poor people  [‘pʊə] – бідні люди, basil [bæzl̩] – базилік, pizza restaurant [pit’sə re’strɒnt]  - піцерія.

2) While-listening activity / слухання тексту

3) Post-listening activity / перевірка розуміння прослуханого тексту

    Task 2 / завдання 2  Listen to the text and say which of the sentences are true and which of them are false.Які з поданих речень відповідають змісту тексту, а які містять неправильну інформацію.

  1. The first pizza had cheese and green peppers on top. _______

 

  1. There weren’t any tomatoes in Italy a long time ago. _______

 

  1. Poor people didn’t like tomatoes. ______

 

  1. Queen Margherita’s favourite pizza was tomato, cheese and basil. ______
  1. Vocabulary / Активізація раніше вивченого лексичного матеріалу.

Учні розповідають про приготування традиційної укр. страви та її інгредієнти. Потім вчитель зачитує речення, які відповідають змісту речення або ні. Завдання учнів – плеснути в долоні, коли вони чують правильне речення.

  1. Physical Warming Up / Фізкультхвилинка

Up, down, up, down. Which is the way to London Town?  

Where? Where? Up in the air, close your eyes And you are there!

  1. Reading / Подання тексту для читання  Впр. 1а с. 59.

1) Pre-Reading Activity / Етап підготовки до читання: 

    New Vocabulary / Засвоєння нового лексичного матеріалу:

Main course is a food that you eat for lunch, dinner or supper.

Dessert -  something sweet and light that you can eat after the main course.

Selection of drinks – a lot of drinks and you can choose them.

2) Reading / Етап читання.

3) Post-Reading Activity / Етап перевірки розуміння змісту тексту (Впр. 1б с. 60  опрацювання речень, з якими учні погоджуються або не погоджуються.

5. Writing / Письмо

Активізація дієслів to like, to prefer” /полюбляти, надавати перевагу і лексичних одиниць, пов,язаних з традиційною їжею різних країн .

На дошці – зразки речень. Завдання учнів – підібрати закінчення до кожного речення таким чином, щоб традиційна їжа відповідала певній національності.

1. The Italians like                       a) olives and oranges     

2. The French prefer                    b) coffee and cheese             

3. The Greek like                         c) bacon and eggs               

4. The English like                       d) vegetables and rice           

5. The Ukrainians like                 e) pizza and spaghetti     

6. The Japanese prefer                  f) sausages and chicken     

7. The Chinese like                       g) borshch and varenуky           

8. The Germans prefer                 h) fish and vegetables

6. Vocabulary point / активізація лексичного матеріалу по темі

  • Вправа Food can be …” . Учні називають прикметники, якими можна описати їжу: tasty – смачна, traditional – традиційна, delicious – смачна, healthy – корисна, unhealthy – шкідлива,  fresh – свіжа, salty – солона, sweet – солодка, hot – гаряча, bitter – гірка, cold – холодна, sour – кисла.
  • Гра “Guess What is in the Basket?”  / Вгадай, що у корзині. Учні по черзі дістають з корзини загадки, озвучують їх вголос, інші учні відгадують.

1. It is yellow and sour. People like to slice it and put in the cup of tea. (a lemon)

2. It is bitter and brown. Everybody likes to eat this with coffee. It is good for your brains. (chocolate)

3. It is tasty. When you put it on the bread and butter you will have a nice sandwich. (cheese)

4. You can have them into your lunch-box. Your teeth go crunch- crunch- crunch when you eat them. (crisps)

5. It is sweet and juicy. It is round and looks like a sun. (orange)

6. They are very delicious. Our granny likes to bake them. You can buy them in the school canteen if you are hungry. (rolls)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Summarizing / Підведення підсумків уроку

Describe four meals of the day and food that we can eat during the day. What new words about food do you know from this lesson?

2. Home assignment / Домашнє завдання.

Впр. 6 с. 66 письмово описати, що містер Паркер зазвичай їсть на сніданок, ланч і вечерю;  вивчити нові слова і записати їх у словник

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 511 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук