Четвер, 02.05.2024, 04:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Урок "My Family. Hobbies and Interests"
07.03.2021, 15:58

Клас: 4-А

Тема: “My Family. Hobbies and Interests” / «Моя родина. Хобі і захоплення».

Мета: активізувати лексику по темі  «Члени родини. Хобі і захоплення», ознайомити із новими лексичними структурами порівняння для опису характеру  членів своєї родини, навчити вживати дієслово «have got”  із особами однини і множини, тренувати вживання модального дієслова “can” у стверджувальній і питальній формах, тренувати у читанні , розвивати вміння слухати і відтворювати інформацію.

Обладнання: відео і аудіо супровід, презентація вчителя, картки для фонетичної розминки і засвоєння лексики.

Lesson Plan / Структура уроку

Greeting / Привітання. Організаційний момент.

Позитивне налаштування. За допомогою смайлів учні розповідають, як вони себе сьогодні почувають.

How do you feel today? I feel puzzled, in love, sleepy, angry, excited, scary.

Phonetic  Drills / Фонетична розминка

Читання слів із буквосполученнями, які передають звуки [ɪə], [ɔːl] dear, near, tall, doll, small, all

This is mother, kind and dear.

This is father, standing here.

This is brother, see how tall.

This is sister with her doll.

This is baby, sweet and small.

These are family, one and all.

Topic of the lesson / Повідомлення теми уроку

Із перших літер акровірша учні озвучують тему “My Family. Hobbies and Interests

Fun time with my mum

Always and forever

Mum and dad love me

I love my family

Love and happiness

Yeah, I love my family

Lexical Material / Активізація лексики теми

  • Перегляд відео “Family members”.
  • Гра “Who is missing?” / «Кого не вистачає?»
  • Warming Up / Мовленнєва розминка. Робота в парах: вживання дієслова «have got”  із особами однини і множини. За допомогою кольорових карток учні об’єднуються в пари, складають міні діалог і повідомляють вчителю інформацію про свого друга: How many sisters or brothers have you got?
  • Перегляд відео “Hobbies and Interests”. Активізація лексичних одиниць: bake, dance ballet, play baseball, cook, draw, do gymnastics, do karate, listen to music, play piano, read books, play soccer, swim, watch TV, play videogames, ride bicycle.
  • Вживання модального дієслова “can” у питальній, стверджувальній і заперечній формах за допомогою римівки “Jazz Chant”: I can do karate. Can you play soccer? Yes, I can. Can you bake a chocolate cake? No, I can’t.
  • Активізація вивченої структури: учні об’єднуються у дві команди і по колу задають питання про хобі та інтереси. В той час коли працює одна команда, інша виконує завдання на картках: Розшифруй слова / Unscramble the words: M t o h e r, S t s r i e, F t a h e r, B t o r e h r, H n b u s d a, W f i e, A n u t, U l c n e, P r a e t n s, D u a t g e h r, C u o i s n, G n a r p d a n e t r s, G a m r o n t d e h r, O n s, N e c e I, N w p e h e, R l i e a t e v, F i m l a y.

Physical warming up / Фізкультхвилинка

I wiggle my fingers, I wiggle my toes,

I wiggle my shoulders, I wiggle my toes.

No more wiggles are left in me.

I will be still, still, as still as can be.

Reading / Розвиток читання SB p.43 “American TV Families. The Simpsons”

  • Підготовка до читання: опрацювання власних назв, які зустрінуться у тексті.
  • Етап прослуховування і читання тексту.
  • Перевірка прочитаного тексту SB Ex. 1 p. 43

Time to rest / Хвилинка відпочинку “Jelly”

Опрацювання фразеологізмів, які вживаються, щоб описати характер членів родини. SB Ex. 1 p. 45

as busy as a bee – працьовитий як бджілка

as wise as an owl – мудрий як сова

as playful as a kitten – грайливий як кошеня

as slow as a snail – повільний як равлик

as quiet as a mouse – тихий як мишка

as stubborn as a mule – впертий як віслюк

as strong as an ox – сильний як бичок

as proud as a peacock – чванливий як павлін

as gentle as a lamb – милий як ягня

Time to rest / Хвилинка відпочинку “Banana”

Summing Up / Заключна частина уроку

На кольорових картках учні продовжують речення: I am …. I can ……

Домашнє завдання: SB Ex 1 p. 43 прочитати текст і заповнити картку – виписати риси характеру, прикметники про зовнішність та хобі. Вивчити фразеологізми і скласти речення про своїх членів родини.

 Гра “Change your place” / Зміни своє місце, якщо ти …..

  • If you have two sisters
  • If you have a brother
  • If you like your grandparents
  • If you are clever
  • If you can play the guitar
  • If you are  noisy and naughty

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 137 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук