Четвер, 02.05.2024, 14:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Урок Travel
08.11.2020, 21:32

Тип уроку: Урок активізації лексики по темі «Подорож»

ТЕМА: Travel. Buildings. / Подорож. Знамениті будівлі.

Мета: активізувати лексику по темі «Подорож» (заняття під час мандрівки, види транспорту), вивчити нову лексику (назви будівель), тренувати вживання спеціальних питань, опрацювати граматику (порядок прикметників у реченні); розвивати вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію англійською мовою; виховувати інтерес до вивчення культури та особливостей інших країн.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, презентація до уроку, аудіо супровід, роздруківки для виконання завдань, відео для повторення видів транспорту і активізації лексики теми.

СТРУКТУРА УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Phonetic Drills / Фонетична розминка. Тренування звуків у буквосполученнях:

tw [t] th [ð] th [θ]

Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і  промовляє речення, учні читають за вчителем розминку.

Two trains travel together to Athens.

2. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.

         Учні відповідають на питання вчителя: «Чим займаються мандрівники під час подорожі?»

What people do while traveling?

  • Time to go sightseeing
  • Rest and take photos
  • Adventures and impressions
  • Visit unique places
  • Explore cultures
  • Learn the world

3. Topic of the Lesson / Повідомлення теми уроку.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Активізація вивченої лексики.
  • дібрати синоніми до слова “travel” - trip, journey, voyage, walk, excursion, tour, sightseeing;
  • розказати звідки починають подорож: Where do people start their travel?
  • on the railway station
  • on the bus stop
  • in the airport
  • in the sea port
  • перевірити лексику з теми «Види транспорту» (домашнє завдання), гра “Guessing Game” / «Відгадай» (перегляд відеоролика із зашифрованим транспортом).
  • розвиток мовлення: учні розповідають про транспорт в різних країнах (Китай, Англія, Аляска, Італія).
  1. Reading / Розвиток читання. Робота з підручником.

Впр. 3 с. 66  “Buildings. Taipei 101 Mall”.

  • Pre-Reading Activity / Етап підготовки до читання.

Робота зі словником. Впр. 1 с. 66 прослухати слова, відтренувати їх вимову, записати значення невідомих слів у словник на с. 136.

  • Reading / Етап читання. Учні опрацьовують значення виділених слів у тексті, користуючись словникм на с. 136, слухають текст, читають його, відтворюючи інтонацію та вимову.
  • Post-Reading Activity / Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 3 с. 66 відповісти на питання, виконати тест за змістом опрацьованого тексту на платформі Google classroom.

 

  1. Grammar / Опрацювання граматики (порядок прикметників у реченні)

с. 66 Learning to Learn опрацювати інформацію з таблиці про порядок прикметників у реченні (розмір, вік, колір, матеріал); виконати впр. 4 с. 66 для активізації вивченого матеріалу.

4. Vocabulary / Активізація лексики теми.

Учні переглядають відеоролик “Words about Travel”, вивчають слова, які необхідно знати під час подорожі закордон, читають приклади із вивченими словами і виконують завдання.

Fill in the blanks / Заповнити пропуски у реченнях словами, які вивчили під час перегляду відео: ticket, postcard, Information Desk, map, landmark, souvenir.

  • It’s usually a good idea to travel with a good __________.
  • The great Pyramids in Egypt and the Eiffel Tower in Paris are very famous _________.
  • I always buy lots of ___________when I travel because I like to remember the places I have travelled to.
  • Where can I buy a train __________?
  • Last month when I was in Vienna I sent my grandmother __________ of the city.
  • Our flight leaves from Gate 43 but I don’t know where it is. Let’s ask at the ___________.

Вдома ще раз переглянути відеоролик і виписати інші слова, які необхідно знати під час подорожі закордон.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

    1. Summarizing / Підведення підсумків уроку.
  • Name the traditional kinds of transport in different countries.
  • Name the buildings which you can live in / stay at and work at.
  • Name the words you should know while travelling abroad.
  • Name the order of adjectives in the sentences.

2. Домашнє завдання, пояснення його виконання. Оцінювання.

Homework: - Впр. 1 с. 66 вивчити слова і письмово записати їх за призначенням;

    • РЗ Впр. 1,2 с. 41 вибрати правильний порядок прикметників і опрацювати тексти про знамениті будівлі Канади та Іспанії;
    • виконати тест на розуміння опрацьованого тексту на платформі Google classroom, переглянути відео на цій платформі і скласти список слів, які необхідно знати під час подорожі закордон.
    •  
Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 153 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук