Мета: активізувати лексику по темі «Подорож» (заняття під час мандрівки, види транспорту), вивчити нову лексику (назви будівель), тренувати вживання спеціальних питань, опрацювати граматику (порядок прикметників у реченні); розвивати вміння уважно слухати і відтворювати почуту інформацію англійською мовою; виховувати інтерес до вивчення культури та особливостей інших країн.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, презентація до уроку, аудіо супровід, роздруківки для виконання завдань, відео для повторення видів транспорту і активізації лексики теми.
СТРУКТУРА УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. PhoneticDrills / Фонетична розминка. Тренування звуків у буквосполученнях:
tw [t]th [ð]th [θ]
Вчитель називає звуки, які будуть тренуватися і промовляє речення, учні читають за вчителем розминку.
Two trains travel together to Athens.
2. Warmingup / Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні відповідають на питання вчителя: «Чим займаються мандрівники під час подорожі?»
What people do while traveling?
Time to go sightseeing
Rest and take photos
Adventures and impressions
Visit unique places
Explore cultures
Learn the world
3. Topic of the Lesson/ Повідомлення теми уроку.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Активізація вивченої лексики.
дібрати синоніми до слова “travel” - trip, journey, voyage, walk, excursion, tour, sightseeing;
розказати звідки починають подорож: Where do people start their travel?
on the railway station
on the bus stop
in the airport
in the sea port
перевірити лексику з теми «Види транспорту» (домашнє завдання), гра “Guessing Game” / «Відгадай» (перегляд відеоролика із зашифрованим транспортом).
розвиток мовлення: учні розповідають про транспорт в різних країнах (Китай, Англія, Аляска, Італія).
Reading / Розвиток читання. Робота з підручником.
Впр. 3 с. 66 “Buildings. Taipei 101 Mall”.
Pre-ReadingActivity / Етап підготовки до читання.
Робота зі словником. Впр. 1 с. 66 прослухати слова, відтренувати їх вимову, записати значення невідомих слів у словник на с. 136.
Reading / Етап читання. Учні опрацьовують значення виділених слів у тексті, користуючись словникм на с. 136, слухають текст, читають його, відтворюючи інтонацію та вимову.
Post-ReadingActivity / Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 3 с. 66 відповісти на питання, виконати тест за змістом опрацьованого тексту на платформі Googleclassroom.
Grammar / Опрацювання граматики (порядок прикметників у реченні)
с. 66 LearningtoLearnопрацювати інформацію з таблиці про порядок прикметників у реченні (розмір, вік, колір, матеріал); виконати впр. 4 с. 66 для активізації вивченого матеріалу.
4. Vocabulary / Активізація лексики теми.
Учні переглядають відеоролик “WordsaboutTravel”, вивчають слова, які необхідно знати під час подорожі закордон, читають приклади із вивченими словами і виконують завдання.
Fillintheblanks / Заповнити пропуски у реченнях словами, які вивчили під час перегляду відео:ticket, postcard, InformationDesk, map, landmark, souvenir.
It’s usually a good idea to travel with a good __________.
The great Pyramids in Egypt and the Eiffel Tower in Paris are very famous _________.
I always buy lots of___________when I travel because I like to remember the places I have travelled to.
Where can I buy a train __________?
Last month when I was in Vienna I sent my grandmother __________ of the city.
Our flight leaves from Gate 43 but I don’t know where it is. Let’s ask at the ___________.
Вдома ще раз переглянути відеоролик і виписати інші слова, які необхідно знати під час подорожі закордон.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing / Підведення підсумків уроку.
Name the traditional kinds of transport in different countries.
Name the buildings which you can live in / stay at and work at.
Name the words you should know while travelling abroad.
Name the order of adjectives in the sentences.
2. Домашнє завдання, пояснення його виконання. Оцінювання.
Homework: - Впр. 1 с. 66 вивчити слова і письмово записати їх за призначенням;
РЗ Впр. 1,2 с. 41 вибрати правильний порядок прикметників і опрацювати тексти про знамениті будівлі Канади та Іспанії;
виконати тест на розуміння опрацьованого тексту на платформі Googleclassroom, переглянути відео на цій платформі і скласти список слів, які необхідно знати під час подорожі закордон.