Понеділок, 29.04.2024, 14:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Позаурочна діяльність

Кіно. Фільми та актори
[ Викачати з сервера (63.5 Kb) ] 30.10.2015, 00:25

Позакласний захід на тему:

Cinema: Films and Actors / Кіно: фільми та актори”, 7 клас

Мета: навчальна: активізувати у вживанні вивчені лексичні одиниці теми (види фільмів та їх короткий опис), повторити вживання спеціальних запитань, тренувати у вживанні вираз I enjoy watching …”Я надаю перевагу …

розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки за допомогою певних мовних виразів, розширити ерудицію учнів і загальний кругозір про створення та показ фільмів, розвивати культуру спілкування  в мовних ситуаціях.

виховна: виховувати в учнів інтерес до перегляду відомих фільмів.

Обладнання: Підручник, картки для мовленнєвої розминки, тематичні картки, учнівська та вчительська презентації, плакати.

СТРУКТУРА УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting / Привітання

2. Aim / Повідомлення теми та мети уроку з використанням вправи  Word Rose” («словникова троянда»)

Тема уроку прихована всередині «троянди», на пелюстках – дієслова, пов’язані з темою уроку. Завдання учнів – дібрати до кожного дієслова іменник (прикметник+іменник) і дійти до висновку, про що буде йти мова на уроці.

 

to develop (розвивати сюжет)                    to record (записувати різні ефекти)

                                              Cinema

 

 

   to shot (знімати сцену)                                          to watch (переглядати фільм)

 

to act (грати роль)                 to create (створювати образ)

3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу

Brainstorming. / Мовленнєва зарядка

T. What kind of films do you enjoy watching? Describe them in a few words.

Яким видам фільмів ви надаєте перевагу, опишіть їх кількома словами.

Вживання виразу I enjoy watching …”Я надаю перевагу …

Kinds of Films / Види фільмів

An adventure film (пригодницький фільм)

has lots of exciting action.

Comedy (комедія)

makes you laugh.

Drama (драма)

has a serious story.

Thriller (трилер)

often makes an exciting story about crime and police.

Western (вестерн)

has cowboys in it.

Musical (мюзикл)

has lots of songs and music.

Horror film

(фільм жахів)

often makes your scary.

Cartoon (мультфільм)

has unusual actors.

Science fiction film

(фантастика)

has facts which you can’t explain.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Vocabulary Practice / Активізація лексичного матеріалу теми

(повторення вивчених лексичних одиниць)

Учні з’єднують назви професій з видами діяльності під час створення фільмів.

People

Functions

Director - режисер

To find the castшукати акторів

Filmmaker – фільмейкер

To use imaginationвикористовувати уяву

Composer - композитор

To record the musicзаписувати музику

Sound editor - звукорежисер

To add sound effectsдодавати звукові ефекти

Producer - продюсер

To bring the film to lifeвтілювати в життя

Actor / Actress - актори

To go onto the set виходити на знімальний майданчик

Screenwriter/scriptwriter -сценарист

To develop the plot – розвивати сюжет

Audience - глядачі

To analyze the roleаналізувати роль

Costume designerхудожник по костюмах

To match the colours and light – поєднув. колір і світло

Camera operator - оператор

To make changesвносити зміни у фільм

 

  1. Speaking / Розвиток навичок мовлення (бесіда вчителя та учнів)
  • When do you like watching films? / Коли ви дивитеся фільми?
  • Whom do you watch films with? / З ким ви любите дивитись фільми?
  • Where do you usually watch films? / Де ви зазвичай дивитеся фільми?
  1. Presentation / Представлення учнівської презентації на тему

The Best Cinema in Our Town (Кращий кінотеатр у нашому місті)

Завдання: розповісти про дизайн інтер’єру, технічне обладнання, якість послуг і програму.

  1. Posters / Представлення учнівських плакатів на тему “Top Actors(Найвідоміші актори) і “Character cartoons(Мультиплікаційні герої)
  2. Розповідь вчителя про фільми, в яких знімалися незвичні актори
  3. Висновки учнів від опрацьованої інформації.

Питання вчителя: Name some things that we can not imagine films without.

Назвіть речі, без яких не може обійтися створення будь-якого фільму.

Очікувані відповіді: cast (акторський склад), plot (сюжет), script (сценарій), imagination (уява), scenery (декорації), filmmakers (продюсери), advertising (реклама), soundtrack (саундтрек).

Завдання: прослухати саундтреки до відомих фільмів, відгадати їх, вказати на назву фільмів, акторів і жанр.

  1. Перегляд рекламного відеоролика

Hachico. A Dogs story.” (Хатіко. Істоія вірного собаки.)

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Використання ігрових елементів (діалог в ролях)

2. Summarizing / Підведення підсумків уроку

Is it interesting or boring to watch films? / Дивитися фільми – це цікаво чи нудно?

What do the films teach us? / Чому вони нас навчають?

 

 

 

Категорія: Позаурочна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 391 | Завантажень: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук