Захист проекту: Choose the Career / Обираємо професію, 10 клас
Мета: навчальна: повторити і закріпити вживання лексичних одиниць теми (назви професій, риси характеру і вимоги до певних професій), дати визначення наступним лексичним одиницям: occupation, profession, trade.
розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки за допомогою певних мовних виразів (you should / must; we require; our duties…), визначити рейтинг найпопулярніших професій і тих, які приносять стрес.
виховна: виховувати в учнів відповідальне ставлення до вибору майбутньої професії.
Обладнання: засоби мультимеіа, учнівські проекти, учительська презентація, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Greeting / Привітання.
2. Aim / Повідомлення теми та мети уроку.
Т: As far as you can see the pupils of 10th and 11th form have gathered here today. They are school-leavers. Each of them think over such questions as:
- What should I do next?
- What profession should I choose?
- Who can help me?
- What university will I enter?
We are going to speak how to choose the profession, find the definitions to occupation, profession, trade, find out top 10 most stressful jobs and the highest paying jobs.
3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу.
Word Rose: Choosing the Profession
Учитель дає завдання учням висловити свої асоціації щодо виразу Choosing the Profession і записує їх на дошці.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
- Presenting Vocabulary / Презентація нового лексичного матеріалу теми.
Occupation means an activity in which one is engaged; the state of being occupied.
Profession is an occupation in which special education or training is required, as the profession of an architect.
Trade is a skilled occupation, especially in handicraft, an occupation requiring mechanical skill.
- Vocabulary Practice / Активізація лексичного матеріалу теми
Учні слухають пісню про професії.
Після прослуховування пісні вчитель показує зображення різних професій, учні визначають до якого виду діяльності вони належать.
- Speaking / Розвиток умінь мовлення
Хто або що допомагає нам обрати професію?
T: What and Who can help us choose the profession?
Очікувані відповіді: our parents’ advise, trend / fashion on professions, life circumstances, advertisements.
- Захист учнівських проектів
Завдання: скласти рекламне оголошення про прийом на роботу, включити вимоги до вакансії, обов’язки, перспективи.
№ 1 – Manager of Advertising Company (менеджер рекламної компанії)
№ 2 – Waiters / Waitresses (офіціанти)
№ 3 – Postman (листоноша)
№ 4 – Manager of Tourism (менеджер з туризму)
№ 5 – Animator Man-Holiday (Організатор святкових вечірок)
- Висновки за проектами
Якими рисами повинен володіти сучасний випускник, щоб бути успішним в житті?
To be successful in life you should be:
Active, attentive, diplomatic
Disciplined, cooperative, energetic
Enthusiastic, imaginative, logical
Optimistic, positive, practical
Realistic, tactful, talented
Skilled, systematic, willing to travel
На що слід звертати увагу при виборі професії?
Pay attention to it’s
Difficulty
Popularity
Importance
Salary
Prestige
Stress
Професії, які приносять стрес
Top Ten Most Stressful Jobs
Working Parents
Military Personnel
Police Officer
Teacher
Medical Professional
Emergency Accidents Personnel
Those Who Fly
Newspaper Reporter
Corporate Executive
Miners
Найпопулярніші професії
The Highest Paying Jobs
Aviation Jobs
Computer Jobs
Energy Jobs
Finance Jobs
Law Jobs
Marketing Jobs
Medicine and Health Jobs
Social Science Jobs
Political Jobs
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
- Homework / Домашнє завдання.
Write a composition about your future profession and explain your choice
Скласти повідомлення про свою майбутню професію і пояснити свій вибір
2. Summarizing / Підведення підсумків уроку.
Т: Listen to a song about dreams of billionaire
|