Представлення і захист проекту на тему: Family Tree / Родинне дерево, 6 клас
Тип уроку: узагальнення вивчених знань
Мета: навчальна: повторити вивчені одиниці теми (члени родини, домашні обов’язки), повторити граматичний матеріал (вживання модального дієслова should, тренувати учнів у читанні тексту з метою розуміння основного змісту тексту.
розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки за допомогою певних мовних виразів, удосконалювати техніку читання, розширити ерудицію учнів і загальний кругозір про родинні зв’язки, розвивати культуру спілкування в мовних ситуаціях.
виховна: виховувати в учнів інтерес до створення родинного дерева.
Обладнання: Підручник, картки для фонетичної і мовленнєвої розминки, тематичні картки, клубок ниток для гри «Павутинка», магнітофон, аудіо диск із записом пісні “We Are Happy Family”, учнівська презентація, мультимедійна дошка.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Greeting / Привітання
The weather is good, the morning is bright!
How are you? I am all right!
2. Aim / Повідомлення теми та мети уроку
Т: Today we’ll show our knowledge on topic “Family”, speak about the relationship and household chores. Some of our pupils will present their project “Family Tree”.
3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу (фонетична розминка)
Choose the word that has another pronunciation.
(Учні вибирають слово із кожного рядка, в якому чують запропоновані звуки).
My Family
Our large family
Has got a nice flat.
We live there happily
With a kitten and a cat.
My sister and brother
All go to school.
We help one another.
It's a good rule.
Warming up activity. Brainstorming. / Мовленнєва зарядка
T. What association does come across to your mind when you hear the word "Family"? Answer to my question, using the vocabularies and this microphone.
Mind-Map
Home Parents Grandparents Comfort
Happiness Family Relatives
Warm-heartedness Friendly atmosphere Kindness
Understanding Helping hands
Приклади відповідей:
The examples of the pupils' answers:
P1. I associate family with home.
P2. I associate family with parents.
P3. I associate family with grandparents.
P4. I associate family with relatives.
P5. I associate family with comfort.
P6. I associate family with happiness.
P7. I associate family with warm-heartedness.
P8. I associate family with friendly atmosphere.
P9. I associate family with kindness.
P10. I associate family with understanding.
P11. I associate family with helping hands.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
- Vocabulary Practice / Активізація лексичного матеріалу теми
(мовленнєва розминка, повторення вивчених лексичних одиниць)
Учні дають визначення членам родини.
Uncle – the brother of your father or mother, the husband of your aunt.
Aunt – the sister of your father or mother, the wife of your uncle.
Husband – a man that the woman is married to.
Wife – a woman that a man is married to.
Only child – a child who has no brothers or sisters.
Relative – a member of your family.
Cousin – the child of your aunt or uncle.
Grandfather – the father of one of your parents.
Grandmother – the mother of one of your parents.
- Presentation of the Project / Представлення учнівського проекту
Завдання: створити родинне дерево, вказавши особисті дані кожного з родичів, розробити поради щодо створення родинного дерева (зібрати необхідну інформацію, знайти фотографії, старі листи тощо)
Рольова гра «Павутинка»
(активізація вживання модального дієслова should)
Учні по черзі передають один одному клубок з нитками, розповідаючи, що кожен з них може зробити, щоб його сім,я мала більше часу для відпочинку і сімейних традицій.
I should …
Household Chores
|
make one’s bed
|
clean the room
|
tidy up the room
|
vacuum carpets and mats
|
wash up
|
keep books in the right way
|
iron clothes
|
Not break things
|
water flowers
|
hang up clothes in the wardrobe
|
sew buttons
|
set the table
|
wash clothes
|
take out the rubbish
|
cook meals
|
feed the pets
|
dust the furniture
|
do the shopping
|
put things in the right place
|
air the room
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
2. Summarizing / Підведення підсумків уроку.
Виконання пісні «Щаслива сім,я» / Happy Family
|