Понеділок, 29.04.2024, 15:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Данилюк Оксани Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Позаурочна діяльність

Родинне дерево
[ Викачати з сервера (53.0 Kb) ] 30.10.2015, 00:20

Представлення і захист проекту на тему: Family Tree / Родинне дерево, 6 клас

Тип уроку: узагальнення вивчених знань

Мета: навчальна: повторити вивчені одиниці теми (члени родини, домашні обов’язки), повторити граматичний матеріал (вживання модального дієслова should, тренувати учнів у читанні тексту з метою розуміння основного змісту тексту.

розвиваюча: розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки за допомогою певних мовних виразів, удосконалювати техніку читання, розширити ерудицію учнів і загальний кругозір про родинні зв’язки, розвивати культуру спілкування  в мовних ситуаціях.

виховна: виховувати в учнів інтерес до створення родинного дерева.

Обладнання: Підручник, картки для фонетичної і мовленнєвої розминки, тематичні картки, клубок ниток для гри «Павутинка», магнітофон, аудіо диск із записом пісні “We Are Happy Family”, учнівська презентація, мультимедійна дошка.

СТРУКТУРА УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting / Привітання

 The weather is good, the morning is bright!

How are you? I am all right!

2. Aim / Повідомлення теми та мети уроку

Т: Today well show our knowledge on topic “Family”, speak about the relationship and household chores. Some of our pupils will present their project “Family Tree”.   

3. Warming up / Уведення в іншомовну атмосферу (фонетична розминка)

Choose the word that has another pronunciation.

(Учні вибирають слово із кожного рядка, в якому чують запропоновані звуки).

My Family

Our large family

Has got a nice flat.

We live there happily

With a kitten and a cat.

My sister and brother

All go to school.

We help one another.

It's a good rule.

Warming up activity. Brainstorming. / Мовленнєва зарядка

T. What association does come across to your mind when you hear the word "Family"? Answer to my question, using the vocabularies and this microphone.

Mind-Map

 

Home               Parents            Grandparents    Comfort

Happiness                        Family              Relatives

 

Warm-heartedness          Friendly atmosphere   Kindness

 

Understanding              Helping hands

 

Приклади відповідей:

The examples of the pupils' answers:

P1. I associate family with home.

P2. I associate family with parents.

P3. I associate family with grandparents.

P4. I associate family with relatives.

P5. I associate family with comfort.

P6. I associate family with happiness.

P7. I associate family with warm-heartedness.

P8. I associate family with friendly atmosphere.

P9. I associate family with kindness.

P10. I associate family with understanding.

P11. I associate family with helping hands. 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Vocabulary Practice / Активізація лексичного матеріалу теми

(мовленнєва розминка, повторення вивчених лексичних одиниць)

Учні дають визначення членам родини.

Uncle – the brother of your father or mother, the husband of your aunt.

Aunt – the sister of your father or mother, the wife of your uncle.

Husband – a man that the woman is married to.

Wife – a woman that a man is married to.

Only child – a child who has no brothers or sisters.

Relative – a member of your family.

Cousin – the child of your aunt or uncle.

Grandfather – the father of one of your parents.

Grandmother – the mother of one of your parents.

 

  1. Presentation of the Project / Представлення учнівського проекту

Завдання: створити родинне дерево, вказавши особисті дані кожного з родичів, розробити поради щодо створення родинного дерева (зібрати необхідну інформацію, знайти фотографії, старі листи тощо)

Рольова гра «Павутинка»

(активізація вживання модального дієслова should)

Учні по черзі передають один одному клубок з нитками, розповідаючи, що кожен з них може зробити, щоб його сім,я мала більше часу для відпочинку і сімейних традицій.

I should …

Household Chores

make one’s bed

 clean the room

 tidy up the room

 vacuum carpets and mats

 wash up

 keep books in the right way

 iron clothes

Not break things

 water flowers

 hang up clothes in the wardrobe

sew buttons

 set the table

wash clothes

 take out the rubbish

cook meals

 feed the pets

 dust the furniture

 do the shopping

 put  things in the right place

 air  the room

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

2. Summarizing / Підведення підсумків уроку.

Виконання пісні «Щаслива сім,я» / Happy Family

Категорія: Позаурочна діяльність | Додав: oksanochkadanilyuk
Переглядів: 554 | Завантажень: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук